POZNAJ SWÓJ MÓZG DZIĘKI STRUCTOGRAMOWI

STRUCTOGRAM - to certyfikowane treningi, które w całości oparte są na badaniach dotyczących ludzkiego mózgu.

Cały cykl szkoleń składa się z 6 dni szkoleniowych, które mogą być realizowane jako jedna wspólna całość bądź osobno.


Krok 1 - Poznaj siebie (szkolenie 1 - dniowe)

Chcesz zmieniać ludzi - zacznij od siebie.

Krok 1 polega na poznaniu i analizie własnej biostruktury, dzięki czemu:

- lepiej zrozumiesz siebie,

- poznasz swoje wrodzone mocne/słabe strony i dowiesz się jak z nimi postępować,

- zaczniesz osiągać zaplanowane przez siebie cele, gdyż dokładnie będziesz wiedział, co Cię  motywuje do działania a co wręcz przeciwnie - powoduje frustrację i zniechęcenie,

- zrozumiesz dlaczego czujesz się niekomfortowo realizując niektóre zadania czy projekty i poznasz sposoby, jak sobie z tym radzić.


Krok 2 - Poznaj drugiego człowieka (szkolenie 1 - dniowe)

Zbuduj relacje oparte na szacunku i zaufaniu.

Krok 2 polega na zdobyciu umiejętności rozpoznawania biostruktury drugiej osoby.

Poznając jak działa mózg drugiego człowieka:

- lepiej go zrozumiesz,

- dostrzeżesz jego potencjał,

- będziesz wiedział, jak go motywować, a jak łatwo zniechęcić do dalszej współpracy.


Krok 3 - Poznaj swojego klienta (szkolenie 2 - dniowe)

Pomóż swoim klientom powiedzieć TAK dla Twoich ofert i produktów.

Krok 3 polega na nauce rozpoznawania motywów zakupowych oraz zrozumieniu z czego mogą wynikąć opory przed dokonaniem finalnej transakcji.

Nauczysz się:

- rozpoznawać motywy zakupowe,

- rozpoznawać oporność zakupową poszczególnych biostruktur,

- dobierać odpowiednie argumenty przemawiające na korzyść produktów i usług Twojej firmy.


Krok 4 - Przywództwo i budowanie zespołu (szkolenie 2 - dniowe)

Przyszłość firm stanowią relacje z współpracownikami.

Krok 4 polega na poznaniu własnego stylu przywództwa i nauce dostosowywania tego stylu do potrzeb Zespołu.

Dowiesz się:

- co motywuje pracowników do pracy a co podcina im skrzydła,

- co buduje przywiązanie pracowników do firmy,

- co wpływa na efektywność pracowników a co tworzy konflikty

- jak prowadzić procesy rekrutacyjne, aby zgłaszały się tylko te osoby, których faktycznie potrzebujesz.